09:24

09:24

ULUBIEŃCY KWIECIEŃ 2015





 Bielenda Awokado 2-fazowy płyn do demakijażu oczu
stała pozycja w moich ulubieńcach.






 Perfecta Softlips 5 w 1
używam, używam, używam. zmierza do DENKA - i kupię następny.


YVES ROCHER Riche Creme  przeciwzmarszczkowy krem pod oczy
jeden już zdenkowałam, mam już drugie opakowanie. Gotowość wydania na niego 92 zł (na szczęście wciąż kosztuje 62- ale umówmy się, to nadal dużo) niech świadczy o tym, jak bardzo go lubię.


a w ramach pielęgnacji suchej i przesuszonej skóry
mój ratunek dla tejże: 

Ziaja kuracja nawilżająca lano-krem na dzień/na noc

Ziajakuracja lipidowa krem tłusty z filtrami UV ochronno-regenerujący









Essence all about matt! fixing compact powder
tani i skutecznie matujący.

MAYBELLINE puder AFFINITONE 03 soft light sand beige 
obecnie to mój puder, kupiłam już na promocji drugie opakowanie.

Lovely SILVER higlighter  
subtelny, ale widoczny.


 Inglot bronzer do konturowania kolor 505 

 róż love & beauty by FOREVER 21
subtelny i dziewczęcy, ale widoczny.





Golden Rose WOW! 14 
w opakowaniu siny a na paznokciach zaskakująco cielisty - nawet na moich bladych, sinych dłoniach.

BB Missha Shiny
Mój wiosenny kosmetyk już przez drugi sezon.


MaxFactor szminka colour elixir 730 kolor flushed fushia
Ładny kolor, dobra trwałość i wygoda stosowania - bez lusterka. 

Catrice kredka eye brow stylist 020 Date With Ash-ton
poprzedni kolor okazał się za ciepły nawet dla mnie, ten to strzał w 10tkę.

Stałe punkty programu dzięki którym (choć nie tylko im) w ogóle omijają mnie zakupy kredek w sklepach:

Avon glimmerstick diamonds sugar plum 

Avon glimmerstick diamonds  brown sugar 



no i oczywiście moje


Ładne perfumy na wiosnę

czyli

Si Lolita

GUCCI ENVY me

LOVELY GARDEN Oriflame




11 komentarzy:

  1. Ja się na ziaji med przejechałam... ale nie na tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam nic z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gucci to także moje ulubione perfumy na sezon wiosna/lato :) Lakiery Golden Rose też należą do moich ulubieńców. Natomiast dwufazowy płyn do demakijażu z Bielendy jest dla mnie przynajmniej wielkim niewypałem :/ Miałam na niego uczulenia, strasznie swędziały mnie po nim oczy, powieki były zaczerwienione. Masakra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracam do tych perfum co wiosnę :) Lakiery Golden Rose są dobre, tanie, i w mnogości kolorów :) Co do Bielendy- współczuję, cóż, tak bywa, czasem jest coś, co dosłownie wszyscy chwalą a tu... ups niewypał, masakra...

      Usuń
  4. rozświetlacz lovely pięknie prezentuje się jako cień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam nad tym rozświetlaczem Lovely pomiędzy silver, a gold. Zdecydowałam się na silver, zobaczymy jak to będzie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem bardzo zadowolona z silver, ale kupiłabym i gold- niestety u mnie w Rossmannie w ogóle się nie pojawił...

      Usuń
  6. Fajni ulubieńcy. Kredki Avon Glimmerstick Diamonds również bardzo lubię i mam ich już sporą kolekcję :-).
    Chciałam ostatnio kupić ten płyn dwufazowy z Bielendy ale nie umiałam go nigdzie znaleźć ehh...muszę szukać dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie powiększam moją kolekcję o dwa typowo letnie nowe kolory :) a Bielendę kupuję w Drogerii Natura :) powodzenia w szukaniu :)

      Usuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger