09:14

09:14

10 świetnych kosmetyków za plus/minus 10 zeta KOLORÓWKA:)

Kolejność przypadkowa:





1.    Wibo DIAMOND ILLUMINATOR <KLIK>

W tej chwili mój ulubiony. Idealny kolor- nie za zimny, nie za ciepły.



2. Lovely SILVER higlighter <KLIK>

a także

 LOVELY HIGHLIGHTER GOLD <KLIK>

Wolę SILVER, bo GOLD jest jednak dla mnie za żółty.




3. VIPERA NATALIS 298  

Mój ulubiony, ale tutaj ma symbolizować w ogóle wszystkie lakiery VIPERA.
Mam stale paznokcie w złym stanie (teraz jest inaczej -  w fatalnym) biorę witaminy, próbowałam różnych odżywek- nic. Lakiery, które tu polecam mają duży wybór ładnych kolorów, przystępną ceną, i trwałość, co do której nie mam szczególnych zastrzeżeń - na mnie i tak nic nie trzyma się nawet połowy czasu, jaki podają producenci.



4. .Wibo fixing powder <KLIK>

Używam teraz codziennie- matuje i pozostawia buzię taką jakąś odświeżoną, satynową.




5.  Przedstawicielka GOLDEN ROSE seria szminek vision lipstick

Duży wybór świetnych kolorów, bardzo dobra jakość, trwałość, łatwość  i przyjemność aplikacji, piękny kremowy i "gładki" efekt.

ja mam kolory

105 <KLIK> 

a ostatnio kupiłam kolor 126




6.  Przedstawicielka GOLDEN ROSE seria szminek velvet matte

Duży wybór świetnych kolorów, bardzo dobra jakość, trwałość, łatwość aplikacji, i nie wysusza ust.

ja mogę Wam pokazać kolory:


24 <KLIK>

10 <KLIK>

  09 <KLIK>

  08 <KLIK>

 04 <KLIK>

 07 <KLIK>

 20 <KLIK>



7.  Przedstawiciel cieni do powiek PIERRE RENE

tu mój najulubieńszy z ulubionych w kolorze

 89 PASSION <KLIK>

mogę pokazać Wam też kolory

84 i 119 <KLIK> 

a ostatnio kupiłam też kolory

37 TRUE BEIGE
138 FATE
130 HYPNOTIC

Niektórzy jednak nie lubią tych cieni- są jakieś takie mokre, trzeba nakładać je palcem, bo się zrolują, i nie bardzo wyobrażam więc sobie ich blednowania. Plusy to super kolory, szybkość i łatwość aplikacji, i przystępna cena. Trwałość- zależy od danego koloru, dla mnie jest wystarczająca na co dzień.







8. Przedstawicielka Kredek Avon glimmerstick eye liner <KLIK>

(tu w kolorze sugar plum)

moje ulubione, i od paru już lat jedyne kredki, których - zadowoleniem - używam.




9.  ESSENCE big bright eyes  nude 01

 Trwała, nie podrażnia oczu -  nic dodać nic ująć.


10. Przedstawiciel lakierów GOLDEN ROSE - wszelakich

tu kolor RICH COLOR 67 <KLIK>

mogę Wam też pokazać:

 WOW! Nail Color, kolor 14 

WOW! Nail Color, kolor 50  

RICH COLOR 40 

PARIS color magic 315  




A Wy - znacie któreś z w/w kosmetyków?
Macie jakiś swoich ulubieńców w rzeczonej cenie?

16 komentarzy:

  1. też mam rozświetlacz z lovely :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SILVER używałam często zanim nie kupiłam Wibo, teraz mój ulubieniec to Wibo. GOLD Lovely jest jednak dla mnie za żółty :)

      Usuń
  2. rozświetlacz z wibo z każdym dniem coraz bardziej doceniam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezła propozycja, wychodzi na to że dobry makijaż można wykonać nie tylko drogimi kosmetykami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę :) Oczywiście, że można wykonać taki makijaż :) Zapraszam w tym temacie również do mojego posta styczniowego "Makijaż za 1319 zł i makijaż za 297 zł czyli moja luksusowa twarz i moja drogeryjna twarz :)"
      Adres posta:
      http://umalujsie.blogspot.com/2015/01/makijaz-za-1319-z-i-makijaz-za-297-z.html

      Usuń
  4. Powinna tu być również pomadka wibo glossy temptation :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę tutaj sporo znajomych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cienie Pierre Rene i szminki Golden Rose velvet matte uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. I u siebie mam kilka wymienionych przez Ciebie kosmetyków. Co prawda w innych kolorach ale to nie ma znaczenia. Czasami tanie wcale nie oznacza gorsze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) No ale żeby to przyznać z pełnym przekonaniem, trzeba się o tym niestety przekonać samemu uprzednio przepłacając za przeróżne przereklamowane "cuda"... :)

      Usuń
  8. Chciałabym sobie spróbować jakiś lakier z Vipery, bo jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję :)
Zaglądam na blogi moich Komentatorów, i najczęściej również je obserwuję.
Komentarze zawierające link nie będą publikowane, potrafię Was znaleźć! :)

Copyright © 2014 Wszystkie moje bziki , Blogger